به هدست خشمگين ASUS Strix Pro سلام کنيد

asus strix pro gaming headset

همانطور که میدانید شرکت ASUS در دو هفته گذشته از سری جدید محصولات گیمینگ خود با عنوان Strix رونمایی کرد و در میان آنها از یک هدست مخصوص بازیهای رایانه ای به نام Strix Pro نیز پرده برداشت که در دید اول به نظر بیننده زیاد جذاب به نظر نمیرسید اما در نمایشگاه کامپیوتکس، نمونه واقعی آن به سرعت نظرها را به سمت خود جلب کرد.


asus strix pro gaming headset

طرح چشمان براق و نارنجی رنگ جغدی خشمگین، اولین چیزی است که چشم هر بیننده ای را میفریبد. دو بلندگوی 60 میلیمتری مجهز به هسته های مغناطیسی نئودیمیم در دو طرف قرار دارد و یک جعبه کنترل USB کار تنظیم شفافیت صدا را بعهده دارند. این جعبه کنترل قادر است تا 90 درصد نویز صدا را از بین برده و صدایی با کیفیت فوق العاده بالا برای شنونده پخش نماید. قسمت میکروفن قابل جداسازی بوده و در صورت نیاز میتوان از آن به عنوان یک هدفون معمولی نیز استفاده کرد.

 

برای مشاهده این عکس کلیک کنید

مطمئن باشد وقتی این هدست را روی سرتان میگذارید، کاملا راحت خواهید بود. فوم های شش وجهی آن طوری طراحی شده که کاملا برای گوشها مناسب است و بعلاوه، وقتی آن را بر روی سرتان قرار میدهید، نوار ابری بالایی نیز احساس کاملا راحتی به شما خواهد داد.

اگر از هدست Strix Pro خوشتان آمده است باید 100 دلار برای خریدش بپردازید. این هدست زیبا از ماه جولای روانه بازارهای جهانی خواهد شد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: رایانه ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 20 خرداد 1393برچسب:, | 18:23 | نویسنده : C A R B O N |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ستاره مادرید